Dezordine

13 05 2010

In cateva cuvinte va voi descrie ce e pe biroul meu, si pe pervazul de langa

Deci…pe birou:

Un pix, 3 brichete, o sapca, o combina si doua boxe[cadou de Craciun pentru mum, pe care il folosesc pe post de „sistem”], un ceas, un laptop[cu doua carti sub el, sa se aeriseasca bine ca nu imi functioneaza cularu’], 2 tigari, o cana de cafea, o telecomanda, un maus…si cam atat

Pe pervaz:

Telefon[motorola v360=de-o varsta cu mine], inca un telefon[nokia, portocaliu, a lu’ fratemiu], scrumiera[plina, of course] inca o tigare[slims, de la mum, ca poate raman fara], o carte, casti, o ascutitoare, o agenda, un pix rosu, un pachet gol de tigari, un pahar cu apa rece.

Scopul acestui post?Habar n-am…da’ n-am mai scris de mult pe blog si-mi era dor de ecranu uordpres.


Acțiuni

Information

3 responses

14 05 2010
briza

:)) se putea si mai rau

16 05 2010
Edward

tot timpul se poate mai rau:)))

22 05 2010
Nelegiuit'u

stii tu ..timpu le ingroapa pe toate…dar..cand poate fi mai rau..va fii !!

Lasă un comentariu